ویدیو های دیگر

3 (2)

 چگونه مشتریان خود را بیابم؟

 چگونه مشتریان خود را بیابم؟

 چگونه مشتریان خود را بیابم؟

 

تولید کننده: شتابدهنده Y-Combinator

مدرس: گوستاف آلسترومر (Gustaf Alstromer)

مدت زمان: 17:30 دقیقه

موضوع: نحوه یافتن مشتریان و دریافت بازخورد

 «آیا کاری که میکنید واقعا خدمت به مشتری است؟ چگونه می‌توانید خدمات بهتری ارائه دهید؟» این جمله از زبان یکی از بهترین نویسندگان و سخنرانان، جفری گیوتمر نقل شد. شاید اگر او را می‌دیدم از او می‌پرسیدم جناب گیوتمر از کجا جواب این سوال را متوجه شوم؟ چه مقیاسی برای سنجش خدمت به مشتری وجود دارد؟

در جواب این سوال شاید بهتر باشد  از خود مشتریانتان نظر سنجی کنید. چرا تعجب میکنید؟ چه کسی بهتر از مخاطبان واقعی شما میتواند به شما راجب محصول و خدماتتان بازخورد بدهد؟ مشکلاتش را هنگام استفاده از آن بگوید تا هزاران ایده جدید برای توسعه محصولتان پیش پایتان قرار دهد؟ گوگل؟ نرم افزارهای های تحلیل رفتار مشتری؟در این ویدئو به شما بهترین راه‌های دریافت بازخورد و اهمیت ارتباط با مشتریان را خواهیم گفت.

خوب است بدانید در کمال شگفتی هنوز شرکت هایی را پیدا میکنیم که با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط مستقیم ندارند، از آنان بازخورد نمیگیرند و یا حتی  برای ارائه محصول جدید تلاشی برای یافتن نیاز واقعی افراد از زبان خودشان نمیکنند. ارتباط مستقیم بنیان‌گذاران یک شرکت با مشتریان، همچون پلی است که دنیایی از ایده‌ها و نوآوری‌ها را به دنیای نیازها و خواسته‌های واقعی مشتریان متصل می‌کند.

یکی از دلایل اصلی اهمیت این ارتباط، دریافت بازخوردهای بی‌واسطه و واقعی از مشتریان است. بنیان‌گذاران از طریق این تعاملات می‌توانند به‌طور مستقیم از تجربیات، نیازها و مشکلات مشتریان مطلع شوند. این اطلاعات ارزشمند به شرکت کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را بهبود بخشیده و آن‌ها را بهتر با خواسته‌های بازار هماهنگ سازد. در نتیجه، شرکت می‌تواند با دقت بیشتری نیازها و ترجیحات مشتریان را برآورد کرده،استراتژی های خود را به موقع تنظیم کند و با ارائه محصول صحیح در بهترین زمان از رقبای خود متمایز شود.

علاوه بر این، ارتباط مستقیم با مشتریان موجب ایجاد روابط انسانی و عاطفی قوی‌تر بین شرکت و بازار هدف می‌شود. وقتی مشتریان می‌بینند که صدای آن‌ها شنیده می‌شود و نظراتشان مورد توجه قرار می‌گیرد، احساس اعتماد و وفاداری بیشتری نسبت به برند پیدا می‌کنند. این اعتماد و وفاداری می‌تواند به افزایش رضایت مشتریان، تکرار خرید و تبلیغات بین فردی مثبت منجر شود، در بنیانگذاران انگیزه و اشتیاق بیشتر برای نوآوری ایجاد کند و در طولانی مدت بر رشد و موفقیت شرکت تاثیرات حیاتی داشته باشند.

حال که به اهمیت این مطلب پی بردید خوب است بدانید پاسخ دیگر سوالاتتان در این باره  را نیز میتوانید در همین ویدئو پیدا کنید نظیر اینکه:

-نحوه پیدا کردن کاربران و مشتریان برای ارتباط و یا دریافت بازخورد چیست؟

-ابزارهای مناسب و چگونگی ارتباط گرفتن با مخاطبانمان چیست؟

-مهمترین سوالاتی که حین ارتباط باید بپرسیم، سوالاتی که بهتر است بپرسیم و سوالاتی که نباید بپرسیم چیست؟

-چطور نتیجه گیری های خود را به MVP (حداقل محصول قابل پذیرش) تبدیل کنیم؟

-آیا مشکلی که  قصد دارید حل کنید واقعا ارزشمند است؟

این ویدئو  برای چه افرادی ساخته شده است؟

-صاحبان کسب و کار

-علاقه مندان به راه اندازی یک استارت آپ

-ایده پردازان و طراحان محصول جدید

-گروه بازاریابی شرکت ها

-گروه روابط عمومی شرکت ها

-بنیانگذاران کسب و کار

-کارآفرینان

چونکه نظرت برامون ارزشمنده…