«پُل» به عنوان کارگزار شرکت فولاد مبارکه به تازگی در دانشگاه صنعتی اصفهان پا به عرصه وجود گذاشته و تلاش می‌کند با ایجاد پُلی میان دانشگاه و صنعت چالش‌های موجود در صنعت را برطرف کند.

«پُل» در نخستین قدم قرار است این فرصت را به شما بدهد تا به عنوان «اولین‌ها» در یک شرایط واقعی، معضل چندین ساله عدم ارتباط دانشگاه با صنعت را به صورت عملی برطرف ‌کنید؛ همیشه اولین قدم‌ها، موثرترین قدم‌ها هستند.

در رویداد «پُل اِمپیاد» با یک چالش از صنعت مواجه خواهید شد، تمام مواردی که برای حل چالش نیاز دارید را در طول دوره آموزش می‌بینید،
با هم‌تیمی‌های خود روی مسأله کار می‌کنید، توسط متخصصین ما راهنمایی می‌شوید و جایزه مسابقه را دریافت می‌کنید.

متخصصین ما در این رویداد شامل فارغ التحصیلان دانشگاه آریزونا آمریکا و صنعتی شریف هستند، پس علاوه بر تمامی مزیت‌های اشاره شده، می‌توانید ارتباطات آکادمیک خود را نیز گسترش دهید.



تبریک میگم، شما از همین الان برنده هستید!

کامیاب حسین پور

50 درصد تخفیف ویژه دانشجویان، با کد IUT

هزینه برای هر نفر: 500 هزار تومان

مکان:اصفهان، دانشگاه صنعتی،زیر پل دانشکده برق دانشگاه صنعتی

جوایز
ثبت نام

تمامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان یا دانشجویان دیگر با هر رشته ای که هستند.

شرط لازم برای شرکت در مسابقه دانش قبلی شما نیست. بلکه هدف شماست.اگر علاقه مند هستید که این موارد را یاد بگیرید و تا الان شروع نکرده اید، این مسابقه برای شما مفید است.
اساتید تمام سعیشان بر این است که مطالبی که برای حل چالش نیاز دارید را به شما آموزش بدهند و بعد از آموزش به عنوان کوچ در کنار شما هستند تا ایرادات شما را برطرف کنند.
شرکت در این مسابقه به شما آموزش میدهد چگونه میتوان چالش هایی که فراتر از سطح دانشی شما است را برطرف کنید.
همچنین این مسابقه گروهی است، شما میتوانید با آوردن یک هم گروهی که دانش خوبی در این محورها دارد، هم شانس یادگیری خود را افزایش دهید و هم شانس بردن جایزه مسابقه را.

یک قسمتی از مسابقه به تیم کردن شما اختصاص داده می شود. شما تنها نفراتی نیستید که هم تیمی ندارید، در این مسابقه نحوه تشکیل تیم حول یک مسئله مشخص را هم یاد میگیرید.

برای انجام مسابقه، شما نیاز به لپ تاپ شخصی خود دارید.