اولین فضای کار اشتراکی در دانشگاه صنعتی اصفهان توسط شتابدهنده دلتاوی در تاریخ 25 فروردین ماه 1403، در مرکز نوآوری دانشگاهی MSTID افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه فضای کار اشتراکی مثلث با حضور دکتر سعید حسن پور، معاون توسعه و نوآوری MSTID، دکتر حمیدرضا نظری، مدیر مراکز نوآوری دانشگاهی، سیدصادق علامه، مدیر عامل شتابدهنده دلتاوی و جمعی از دانشجویان، دبیران انجمن های علمی و فعالان حوزه نوآوری و کارآفرینی برگزار شد.

در ادامه دکتر سعید حسن پور ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی فضای کار اشتراکی مثلث، بر اهمیت ایجاد زمینه‌های لازم برای همکاری و تعامل بین دانشگاه، صنعت و جامعه تاکید کرد. وی اظهار داشت: “فضای کار اشتراکی مثلث” فرصتی ارزشمند برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خلاق و کارآفرین فراهم می‌کند تا ضمن بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات مدرن، با یکدیگر شبکه‌سازی کرده و ایده‌های نوآورانه خود را به مرحله اجرا درآورند.

دکتر حمیدرضا نظری، مدیر مراکز نوآوری دانشگاهی نیز در سخنرانی خود با اشاره به نقش شتابدهنده‌ها در حمایت از ایده‌های نوآورانه و توسعه کسب و کارهای نوپا، از شرکت شتابدهنده دلتاوی به جهت راه‌اندازی این فضای کار اشتراکی تقدیر کرد.

سیدصادق علامه، مدیر عامل شتابدهنده دلتاوی نیز در این مراسم ضمن تشریح امکانات و خدمات ارائه شده در فضای کار اشتراکی “مثلث”، از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند به فعالیت در این فضا دعوت به همکاری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.